رنو تلیسمان ; معرفی سدان دیدنی فرانسوی

شنبه 1 مهر 1396
17:12
Logan Honore

رنو تلیسمان یک کدام از جدیدترین تولیدها رنو است که در کشور ایران عرضه میشود . برای شناخت بدون نقص با این سدان زیبای فرانسوی , با زومیت یار باشید .

بسیاری از مردم انتظارات زیادی از یک دوربین مداربسته ارزانی اروپایی دارا هستند , از جمله پرستیژ , کیفیت , تداوم و قدرت که البته برای داشتن تمامی این موارد بایستی هزینه‌ی متعددی پرداخت کرد . اما هر از گاهی دوربین مداربسته ارزانهایی معرفی میگردند که بخش اعظمی از این مورد ها شاخص را با بهایی کمتر از دیگر رقبا در چنته دارند . رنو تلیسمان یکی از دوربین مداربسته ارزانهای ذکر شده است که تجهیزات مضاعف و به‌روز در کنار قیمتی مطلوب دارد که فعالیت را برای بخش اعظمی از رقبا مشقت بار میکند .

رنو در سال ۲۰۱۶ سدان تلیسمان را به بازار معرفی کرد . این دوربین مداربسته ارزانی سدان در سگمنت D جای دارد که رقبای متعددی در آن حضور دارا‌هستند . ولی با افزایش روزافزون حضور شاسی بلندها در بازار , این کلاس دوربین مداربسته ارزانیی یه خرده دچار شوک شده است ; البته خیر به اندازه‌ای که نگران‌کننده باشد . از این رو هنوز دوربین دوربین مداربسته ip تمام توان خویش را برای ایجاد دوربین مداربسته ارزان در این کلاس به فعالیت میگیرند که جدیدترین محصول رنو به اسم تلیسمان در آن حضور دارااست .


خصوصیات فنی رنو تلیسمان
سدان خانوادگی و اما جوان‌پسند رنو تلیسمان با پیشرانه‌های متعددی در بیرون از جمهوری اسلامی ایران عرضه می شود . ولی تنها پیشرانه‌ی قابل گزینش برای کشور ایران نسخه‌ی ۱ . ۶ لیتری مجهز به توربوشارژر است . قلب تپنده‌ی تلیسمان حجمی برابر با ۱ . ۶ لیتر دارااست که به لطف منفعت از توربوشارژر , قدرت خروجی آن ۱۹۰ اسب‌ بخار در به دور دوربین مداربسته ارزان ۶۰۰۰ بدور در دقیقه و گشتاور تولیدی آن ۲۶۰ نیوتن‌متر در بدور دوربین مداربسته ارزان ۲۵۰۰ به دور در دقیقه است . این ارقام حکایت از پیشرانه‌ای حاذق دارا هستند که با اعتنا به قدرت کافی و همچنین در دست بودن بخش اعظم گشتاور تولیدی در به دور دوربین مداربسته ارزان ذیل , بضاعت و توان حرکتی بالایی به ارمغان می آورد .

رنو تلیسمان 2016

ویژگی ها رنو تلیسمان ۲۰۱۶
حجم دوربین مداربسته ارزان ( سی‌سی ) ۱۶۱۸
تعداد سیلندر ۴ - خطی
قدرت دوربین مداربسته ارزان ( اسب بخار ) ۱۹۰
نهایت سرعت ( کیلومتر بر ساعت ) ۲۳۷
شتاب صفر تا صد ( کیلومتر بر ساعت ) ۷ . ۶
باکس دنده ۷ سرعته دوکلاچه
مصرف سوخت شهری ( لیتر در صد کیلومتر ) ۷ . ۵
مصرف سوخت بیرون شهر ( لیتر در صد کیلومتر ) ۴ . ۶
مصرف سوخت ترکیبی ( لیتر در صد کیلومتر ) ۵ . ۶
با اعتنا به خصوصیات فنی این دوربین مداربسته ارزان , با دوربین مداربسته ارزانی چابک و پرتوانی روبرو هستیم که قادر است در مدت‌زمان ۷ . ۶ ثانیه از وضعیت ساکن شدن تخت گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد . ولی به وقوع پیوستن این شتاب بدون داشتن جعبه دنده‌ای پر سرعت امکان‌پذیر نیست ; به این مراد رنو درین اتومبیل از باکس دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دو کلاچه به نام EDC سود نموده است که سرعت بده بستان دنده‌ها در آن دوچندان بالا است . این جعبه دنده نقطه‌ی قوتی برای تلیسمان به حساب میآید ; عامل این امر بده بستان قابل انعطاف , سوای ضربه , پرسرعت و ظریف دنده‌ها است که لذت رانندگی را بسیار مینماید .

رنو تلیسمان 2016

البته نکته‌ی دیگری که در مشاجره فنی باید به آن اشاره کرد , واحد سنجش مصرف سوخت دوربین مداربسته ارزان است . با اعتنا به حجم ذیل پیشرانه و به کار گیری از توربوشارژر , مصرف سوخت کمتر از رقبا , چندان دور از دسترس نیست و طبق اعلام شرکت رنو , مصرف سوخت تلیسمان در باطن شهر ۷ . ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و در بیرون شهر هم ۴ . ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است . براین اساس مصرف سوخت ترکیبی این سدان خوش‌چهره , رقم قابل توجه ۵ . ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که مزیتی دیگر برای این دوربین مداربسته ارزان محسوب می‌شود . رنو تلیسمان همچنین دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ است و این بیانگر سیستم قوای محرکه‌ی دوستدار محفظه زیست است .

پباده سازی بدنه و کابین
برای این‌که بگوییم یک دوربین مداربسته ارزان اروپایی است , پباده سازی خوب و پخته دست کم ملزومات می‌باشند . رنو این کار را به‌خوبی در تلیسمان انجام داده است . گویش طراحی جدید رنو به خیر و زیبایی در‌این سدان خانوادگی پیاده‌سازی شده‌است . پیش‌تر به این مسئله اشاره کردیم که تلیسمان در کلاس D دوربین مداربسته ارزانیی جای‌دارد ; البته با این وجود , این دوربین مداربسته ارزان مقداری بزرگ‌تر از رنو لاگونا و پاره ای کوچک‌تر از رنو لتیتود است که تلیسمان را لا‌به‌لا دو سگمنت D و E قرار می دهد .



برچسب ها: دوربین مداربسته ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربين مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]