هیوندای توسان ۲۰۱۷ ; کراس اوور جالب و دوستداشتنی بازار ایران

شنبه 1 مهر 1396
17:00
Logan Honore

دوربین مداربسته وایرلس فنی
نسخه‌ی توسان واردشده به کشور ایران , با پیشرانه‌ی ۲ لیتری تنفس ارگانیک عرضه می شود که ۱۶۴ اسب بخار توان و ۲۰۵ نیوتن‌متر گشتاور دارااست . این درحالی است که نسل قبلی با پیشرانه‌ی ۲ . ۴ لیتری ۱۸۲ اسب بخار در کشورمان به فروش می‌رسید . طبیعتا مدل جدید با عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱ . ۵ ثانیه , کندتر از مدل قبل است ; ولی در قبال راندمان بهترین دارااست و با معدل مصرف سوخت ۸ . ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر , حدود یک لیتر کم‌مصرف‌تر شده است .

هیوندا توسان 2017

توسان با پیشرانه‌های دیگری هم در بازار اروپا و ایالات متحده موجود هست که ورود آن‌ها به کشورمان دور از توقع نیست . دوربین مداربسته ارزان توربوشارژ ۱ . ۶ لیتری هیوندای که در مدل خویش پرچم‌دار سری جدید پیشرانه‌های تولیدی این موسسه است , روی توسان ۲۰۱۷ قابل توصیه خواهد بود که اقتدار ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر به ملازم دارااست . مصرف سوخت این دوربین مداربسته ارزان کوچک اما پرقدرت , در ترافیک شهری نهایتا ۹ و در سرعت ثابت جاده , ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که با دقت به اقتدار تولیدی , راندمان فراوان خیر دارد .

توسان ۲۰۱۷

توسان ۲۰۱۴

حجم دوربین مداربسته ارزان ( لیتر )

۲

۲ . ۴

تعداد سیلندر

۴ ۴
حداکثر توانایی ( اسب بخار )

۱۶۴ ۱۸۰
حداکثر گشتاور ( نیوتن‌متر )

۲۰۵ ۲۴۰
جعبه‌دنده

۶ سرعته مداد ۶ سرعته خودکار
مصرف سوخت سیکل ترکیبی ( لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر )

۸ . ۵ ۹ . ۶
ارتفاع ( میلی‌متر )

۴۴۷۵

۴۴۱۰

پهنا ( میلی‌متر )

۱۸۵۰

۱۸۲۰

ارتفاع ( میلی‌متر )

۱۶۵۵

۱۶۵۵

وزن خالص ( کیلوگرم )

۱۵۲۰


۱۵۵۹

استاندارد آلایندگی

یورو ۵

یورو ۵

قیمت ( میلیون تومان )

۱۶۵ –


برچسب ها: دوربین مداربسته ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربين مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]